• 8.521.671 stemmen

Geregisseerd door: Peggy Holmes

Met onder meer: Eva Noblezada, Simon Pegg en Jane Fonda

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+

Plot Luck

"Sometimes all you need is for everything to go wrong."

Sam Greenfield heeft nooit eens geluk. Maar dan is ze ineens in het nooit eerder gevonden Land van het Geluk. Daar moet ze samenwerken met de magische wezens die er wonen om haar geluk te vinden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Sam Greenfield (stemrol)

Bob (stemrol)

Dragon (stemrol)

Captain (stemrol)

Jeff the Unicorn (stemrol)

Marvin (stemrol)

Jerry (stemrol)

Rootie (stemrol)

Hazel (stemrol)

Mrs. Rivera / Saorise / Penny Depot Boss (stemrol)

Alle Media

kappeuter (crew films)

Vanaf 5 augustus te zien op AppleTV+

IMDb trivia schreef:

John Lasseter's first involvement on an animated film that's not from Disney, following his departure from all of Disney's animation areas.

avatar van Verhuiskaartje

Verhuiskaartje

Geen onaardige animatie maar wel met zo'n beetje alle clichés. Als je daar doorheen kan kijken (elfjes zijn goed, gobelins zijn slecht. Er moet balans zijn tussen goed en slecht en een pratende draak) dan is dit best een leuke animatie.

De film gaat over een weeskind die op haar 18e zonder familie op straat gezet wordt en het zelf maar uit mag zoeken. Ze moet daardoor een jongere vriendin achter laten die ze zo graag een eigen familie gunt. De 18 jarige heeft eigenlijk alleen maar pech in haar leven totdat ze het geluksmuntje van een zwarte kat vindt.

Prima mee vermaakt ondanks de clichés.

avatar van amenmalek

amenmalek

Prima filmpje. Clichés te over uiteraard, maar het is leuk om te zien voor een keer hoor. Sam is 100% schattig, maar uiteraard draagt Bob (Pegg) de film. Moest toch ergens parallellen trekken met Lohans 'Just My Luck'. Beproefd concept dit keer in een animatie gegoten. Oh, en vergeet Heimdal niet. Goeie humor wel. Al met al: goede voldoende hoor. Kan ik in mijn late 30s nog prima van genieten.