• 8.484.959 stemmen

Genre: Thriller / Drama

Geregisseerd door: Chloe Okuno

Met onder meer: Maika Monroe, Karl Glusman en Burn Gorman

Plot Watcher

"Evil wants to be seen."

Julia volgt haar echtgenoot naar Roemenië waar hij een nieuwe baan heeft. Zelf zegde ze haar acteercarrière vaarwel waardoor ze veel tijd omhanden heeft. Al snel krijgt ze het gevoel dat ze gestalkt wordt door een onzichtbare gluurder van een nabijgelegen gebouw. Intussen houdt een seriemoordenaar schoonmaak in de stad.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Alle Media

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Dit lijkt me ook geen verkeerde. De andere films van deze regisseur zijn nou niet bepaald steengoed, maar misschien dat dit dan wel een onverwachte meevaller wordt.

avatar van jaxteller

jaxteller

not bad, vond het geen standaard film en de setting (Boekarest) was ook weer eens nieuws.

avatar van AniSter

AniSter

Als je een halve film naar Roemeens geneuzel wil luisteren, dan is deze voor jou. Persoonlijk vond ik het op een gegeven moment behoorlijk storend; het was al snel duidelijk dat zich dit in Roemenië afspeelde. Helaas is de opbouw te traag en is het plot 'man gelooft vrouw niet' al te vaak verfilmd. Deze film moet het jammer genoeg van de laatste 5 (onwaarschijnlijke) minuten hebben wat het geheel voor mij toch net naar een voldoende trekt.

avatar van Alathir

Alathir

Soms voelde ik wel die onderhuidse spanning. Toch wel een beangstigend gevoel dat je uit het venster kijkt en gewoon een silhouet ziet dat niet eens lijkt te bewegen. Het einde lijkt na de scène op de tram wel een beetje vergezocht eigenlijk. Nu er mocht wel een beetje actie in gebeuren want het "man gelooft vrouw" niet na meerdere incidenten duurt eigenlijk een beetje te lang. Degelijke film dat wel, maar niet zo goed als een Disturbia of Body Double (die qua verhaal natuurlijk ook wat anders is).

avatar van lang pee

lang pee

Ik vond dit niet zo slecht, geen grote kunst maar heb mij er wel mee geamuseerd. Vond het acteren ook best te doen.

avatar van umbra

umbra

Een echte middelmaat in het genre, de film wil je doen twijfelen, maar op 1 of ander manier weet ik steeds vrij snel hoe en wat bij zulke films. Was ook niet echt spannnend bij deze, tja zo'n doordeweeks tv-filmpje.