Les Couloirs du Temps: Les Visiteurs 2 (1998)

Alternatieve titel: The Corridors of Time: The Visitors II

Frankrijk
Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Jean-Marie Poiré
met Christian Clavier, Jean Reno en Muriel Robin

Godefroy en Jacquouille worden opnieuw vanuit de Franse middeleeuwen getransporteerd naar het heden met drastische gevolgen. Godefroy gaat op zoek naar de verloren familie juwelen, terwijl Jacqouille aan de stok krijgt met moderne versies van zich zelf.

veron35
Ik wist niet dat Just Visiting een vervolg had. Dan zal ik deze ook maar eens een keer kijken.

avatar van stephan73
Wat een waardeloze, totaal niet grappige film. Vooral Christian Clavier is enorm irritant als zowel Jacquouille als Jacques-Henri.
Les Visiteurs 2 is niet meer dan een schreeuwerige martelgang.

1/2*

Echt een prut film, deel 1 is nog wel charmant, maar dit...
Het gaat maar door en gaat maar door. Helaas nergens over.

Helemaal eens met bovenstaande posts. Het geschreeuw komt na een tijdje je strot uit en er lijkt geen einde aan te komen. Jammer, want het eerste deel was wel leuk.

avatar van witboek
Okééé, maar minder dan de eerste.