• 8.349.534 stemmen

Alternatieve titel: Anne+: De Film

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Valerie Bisscheroux

Met onder meer: Hanna van Vliet, Thorn Roos de Vries en Huib Cluistra

IMDb beoordeling: 7,2 (192)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 14 oktober 2021

Plot Anne+

Net voordat Anne gaat emigreren naar haar grote liefde Sara in Montréal, keurt haar uitgever het manuscript dat ze heeft ingediend voor haar eerste boek af. Wat heeft Anne nou eigenlijk te vertellen? En hééft ze überhaupt wel iets te vertellen? Noodgedwongen gaat Anne op zoek naar wat ze wil in het leven, want niet alleen het hoofdpersonage uit haar boek lijkt te zijn afgedwaald. Dan ontmoet ze de non-binaire Lou die anders in het leven staat. Langzaam vindt Anne al struikelend richting in haar leven. Ze herschrijft haar boek en realiseert zich dat ze keuzes moet maken.

kappeuter (crew films)

"Na het succes van de serie Anne+ is Anne terug in haar eigen film."

Vanaf 14 oktober in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van Summerland

Summerland

Vanavond gezien bij Pathe Leidsche Rijn, was een zeer leuke film.

avatar van wwelover

wwelover

Van de serie maar stukje gezien, maar is geen ramp voor de film. Uitstekend acteerwerk wel hier van de meesten (vond alleen de vader heel matig). Maar vaak erg naturel en ik vind Hanna van Vliet sowieso 1 dan wel niet meest fijne Nederlandse actrice (minus de naar Hollywood gevluchte dames). De film moet het hebben van de sfeer en setting en dat werkt erg goed. Er is veel geschreven over bepaalde seksscenes en dat hebben ze ook erg mooi gedaan. Het verhaal zelf heeft heel weinig om het lijf, maar dat belemmerd de film gelukkig niet.

avatar van Movieman42

Movieman42

Film wezen kijken vanwege Hanna van Vliet

Verhaal stelt niet veel voor.

avatar van Timk

Timk

Gister de geslaagde serie afgekeken, ik hoop dat deze nu snel op Pathe Thuis, Netflix of Videoland komt, om dan te kunnen kijken. Ben in ieder geval benieuwd.