• 8.254.959 stemmen

The Addams Family 2 (2021)

Animatie / Komedie | 93 minuten

Met onder meer: Oscar Isaac, Charlize Theron en Chloë Grace Moretz

Releasedatum: 6 oktober 2021

• Bioscoop Vanaf 19 oktober in 128 bioscopen

Plot The Addams Family 2

"Unhappy to see you again."

De kinderen van de familie Addams worden een dagje ouder en daar hebben Morticia en Gomez het moeilijk mee. Zo brengen ze nog maar zelden samen tijd door en krijgen ze het idee om met de hele familie Amerika rond te reizen in hun caravan. Tijdens de reis lopen ze hun iconische neef It tegen het lijf en ontmoeten ze andere maffe figuren.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Wednesday Addams (stemrol)

Uncle Fester (stemrol)

It (stemrol)

Grandma (stemrol)

Lurch / Spirit of the House (stemrol)

Cyrus Strange (stemrol)

Mr. Mustela (stemrol)

kappeuter (crew films)

Vanaf 6 oktober in de bioscoop (Universal Pictures International)

avatar van Walter S.

Walter S.

De OV gezien, niet zo veel zin in allerlei BN’ers die de stemmen doen. Net als de vorige animatie versie een leuke film, ziet er goed uit en de humor ligt me ook wel. Was alweer een tijdje geleden dat ik een animatiefilm in de bios zag, deze maakte de verwachtingen wel waar.

avatar van Hollywood007

Hollywood007

Ze zien er uit als the Addams Family, maar ze zijn het verre van. Het is niet omdat je je figuren wat morbide opmerkingen laat maken hier en daar, dat je de essentie van de karakters van grijpen.

avatar van Verhuiskaartje

Verhuiskaartje

Meh, het probeert origineel te zijn maar had echt flashbacks naar hotel transylvania die ook zo nodig op vakantie moest. Het eerste deel was nog wel ok maar deze is echt te flauw voor woorden. Wellicht ben ik niet de juiste doelgroep of op een verkeerd moment gekeken maar dit was hem niet voor mij.