• 8.294.841 stemmen

Met onder meer: John David Washington, Alicia Vikander en Boyd Holbrook

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Beckett

"Born to be murdered."

Het verhaal volgt een jong koppel, Beckett en April. Het paar probeert te genieten van een heerlijke vakantie in Griekenland. Tijdens deze vakantie raken ze echter verstrikt in een gewelddadige samenzwering, met tragische gevolgen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van jippie2010

jippie2010

Tijdens de film bekroop me regelmatig het gevoel dat de stem van de hoofdrolspeler erg op die van Denzel Washington leek. Nooit wetende dat hij zijn zoon is! Helaas was dat wel 1 van de weinige hoogtepunten van de film. De bijrollen waren zwak, het plot te vaak voorspelbaar. De wat grotere scenes zagen er wel goed uit. *2,5

avatar van Waku

Waku

Het lijkt wel of john David Washington de gedurende 100 minuten van de film ontzettend moet poepen, zo ongemakkelijk zwalkt hij door de griekse straten. Het charisma van zijn beroemde vader heeft hij ook niet. Toch is deze " Beckett" wel vermakelijk en kijkt de film prettig weg. Actierijk genoeg en het kakt nooit in. Nou ja, behalve eerder genoemde loopje dus van Washington junior 3*

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2079 stemmen

Gekeken als tussendoortje en meer is het ook niet. Sterker nog, ik vond de film eigenlijk best tegenvallen. 80% van de film is Washington die moeizaam door het beeld hinkt en van de ene achtervolging in de andere belandt. Niemand lijkt hij te kunnen vertrouwen en dit zou een beklemmend gevoel moeten veroorzaken. Niets blijkt minder waar. Het is allemaal dusdanig vaag dat het eigenlijk maar weinig spanning opriep. Ik had al het gevoel dat er een ietwat onnozele verklaring zat aan te komen en ook dat bleek inderdaad het geval. Van het acteerwerk was ik ook nauwelijks onder de indruk. Alicia Vikander is leuk, maar heeft - logischerwijs (gezien haar rol) - een minimale bijdrage. John David Washington vond ik tamelijk saai. En ik kwam er pas ná de film achter dat hij 'de zoon van' is, dus die vergelijking heb ik tijdens het kijken niet gemaakt.

Het begint nog best aardig, maar het gaat eigenlijk steeds meer bergafwaarts. Voor de geloofwaardigheid hoef je de film ook niet te kijken, hoewel ik dat op zich nog wel met een korreltje zout wil nemen. Het blijft immers een film natuurlijk. Desalniettemin is het soms bijna lachwekkend om te zien wat voor een capriolen Washington allemaal weet te overleven.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Valt toch wat tegen. Een vrij simpel verhaaltje met simpele actie maar dat viel nog te doen. Waar het vooral aan schort is het acteerwerk van Washington die geen beste rol neerzet. Misschien moet hij nog even wat lesjes volgen bij zijn vader, lijkt me een goed plan. Geen voldoende.

avatar van schnoetsz

schnoetsz

Sympatieke film.

avatar van assowise

assowise

Goede film. Prachtig in beeld gebracht. Het verhaal is redelijk simpel en het is voornamelijk een achtervolging. Ik vond de sfeer van de film erg pakkend en de casting was goed. Het voelde als een Europese film met een Amerikaan in de hoofdrol en niet een Amerikaanse film die toevallig in Griekenland plaatsvindt. Aanrader