• 8.303.597 stemmen

Geregisseerd door: Castille Landon

Met onder meer: Josephine Langford, Hero Fiennes Tiffin en Louise Lombard

Releasedatum: 2 september 2021

Plot After We Fell

In After We Fell zal het stormachtige liefdesverhaal van Tessa en Hardin verdergaan. Precies op het moment dat Tessa de belangrijkste beslissing van haar leven neemt, verandert alles. Onthullingen over haar familie en over Hardin zetten alles op zijn kop. Hun toekomst waar ze zo hun best voor hebben gedaan lijkt ineens verder weg dan ooit.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

kappeuter (crew films)

Vervolg op After (2019) en After We Collided (2020)

Aangekocht door Independent Films. Releasedatum nog niet bekend.

Treurig nieuws:

IMDb trivia schreef:

Mira Sorvino replaces Selma Blair as Carol Young likely due to Blair's Multiple Sclerosis diagnosis

avatar van DJ Aidan

DJ Aidan

I'm looking forward to watch this movie, the movies before set a good impression on this After movies sequel.

avatar van IH88

IH88

En toch blijf ik dit films altijd weer kijken. Hoe slecht ze ook worden. Al was het maar voor J. Langford

avatar van soom

soom

Josephine en Hero zijn weer lekker bezig. Met het gemak die je nu eenmaal hebt, na al een poosje samen te (kunnen/moeten werken) verover(d)en ze ook deze keer weer binnen afzienbare tijd mijn hart. Hardin is nu eenmaal een interessant karakter, een interessant personage, en Tessa Young idem dito.
Het is nog steeds betoverend en weet in een paar scenes dubbel zo hard te raken.
Met name in het verloop naar hoe deze film eindigt. Hero en Josephine zetten daar allebei hun beste beentje in en ma(a)k(t)en daar, los en met elkaar, heel veel indruk. Alsof Tessa werkelijk de lijm is, waar Hardin zich aan vast kan houden, zo'n gevoel. Kreeg daar toch wel kippenvel bij, ja.
De boeken gelezen, en hoe moeilijk het ook is om een boek-gevoel naar het scherm te krijgen, dat lukt wat mij betreft weer uitmuntend.
Maar het helpt natuurlijk wel dat ik van dit soort verhalen meer dan kan genieten.
Tenslotte is het om de één of andere reden net niet zo goed als deel 1 en 2, maar ik kan er niet meteen de vinger op leggen waarom niet...

avatar van MindlessAssassin

MindlessAssassin

Op aandringen van mijn vriendin ben ik maar met haar meegegaan naar deze film. Omdat ik met de quote “happy wife, happy life” leef heb ik mezelf hier maar is aan gewaagd en o’ god..

Goed, 3e film uit deze verschrikkelijk slechte film reeks, wat een fan-fic is over Harry Styles. Wat dat ook mag betekenen.. Het is in ieder geval een gedrocht van een film. Alles, maar dan ook écht alles, is slecht aan deze film. Hero en Josephine hebben het acteren niet in zich, het plot is waanzinnig slecht en zelfs de clichés (en die zijn er een hoop) zijn slecht uitgewerkt. De dialogen zijn absurd tenenkrommend en ook niks in deze film voelt organisch aan, alles voelt geforceerd. Er zit ook een overkill aan seks in en dan weet je al naar wat voor soort film je aan het kijken bent..

Volgens mij zijn de films ook echt geschreven door een wanhopig 16 jarig meisje, dus ik ga er inhoudelijk ook niks meer over zeggen. Niemand leest dit waarschijnlijk toch. Het is erg slecht in ieder geval. Vooral and i repeat, vooral niet kijken!

1.5/10

avatar van mrklm

mrklm

Tess [Josephine] is een bloedmooie, brave, welgestelde blondine, maar haar vriendje Hardin [Hero Fiennes Tiffin] is altijd gekleed in het zwart, heeft een flink aantal tatoeages en spreekt met een Brits accent. Het is dan ook geen verrassing dat dit romantische drama een opeenvolging is van tienerdramaclichés. Gelukkig is er om het kwartier een tienerseksscene met zo’n hijgerig, tenenkrommend popdeuntje om te onderstrepen dat Landon zich louter heeft laten inspireren door de grote hoeveelheid bagger dat dit genre al jaren teistert.

avatar van schumacher

schumacher

Vond het een leuk filmpke , beter dan de 2de.

Ik hou er wel van, die spelen ook goed, zijn voor elkaar gemaakt ondanks her en der de problemen die er zijn.

Ook wel een heel mooie dame, volledig mijn type.

Begrijp de lage scores niet zo goed maar bon, ieder zijne meug.

Enige waar je kritiek kan op geven is en ik zie dit wel vaker: seks hebben met kleren aan haha.

Dienen tijd is voorbij gevlogen amaai, ging heel vlot. Ik kijk al uit naar een 4de deel.