• 8.523.200 stemmen

Geregisseerd door: Jenny Gage

Met onder meer: Josephine Langford, Hero Fiennes Tiffin en Selma Blair

Releasedatum: 18 april 2019

Plot After

"After your first, life is never the same."

Tessa Young is een toegewijde student, een plichtsgetrouwe dochter en een loyale vriendin voor haar middelbare schoolvriendje. Ze gaat haar eerste jaar college in met grootse ambities voor haar toekomst. Ze leeft een gecontroleerd leven met een sterk gevoel van wie ze is en wie ze zou moeten zijn. Haar bewaakte wereld opent zich wanneer ze de donkere en mysterieuze Hardin Scott ontmoet. Met zijn warrige bruine haar, een verwaand Brits accent en overvloedige tatoeages is Hardin de wilde, broeierige rebel die Tessa normaal zou schuwen. En dat doet ze - tot ze laat op een avond laat bij hem is, aangetrokken door zijn magnetische energie.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van ILoveMovies05

ILoveMovies05

Tja wat kan ik zeggen, After is zo middelmatig verfilmd dat het gewoon schandalig is. De boek is naar mijn mening 100 keer beter ook vind ik dat de acteur die Hardin speelt heel stijf acteren (Hij nailed de rol van Hardin niet). Verder is het gewoon jammer dat ze onnodig details weglaten van het verhaal. De film mocht sowieso heel wat sensueler zijn. Mijn beoordeling is 6/10

avatar van K. V.

K. V.

Ook deze eens meegepikt uit de bib en zonder verwachtingen eens bekeken. Het was niet zo'n bijzonder filmpje en het verhaal had ik al eens vroeger gezien, dus heel vernieuwend was het allemaal niet.

Gelukkig deed de cast het niet slecht en de muziek was ook nog te pruimen.

Niks nieuws onder de zon.

avatar van nachtvlinder

nachtvlinder

Jammer dat de meeste mensen de film matig vonden... Ik vond het een juweeltje.....het raakte me..... Romantiek van de bovenste plank....... Tederheid.... ;. ... (iets wat hier niet zo gewaardeerd wordt)...... Prachtig einde.....

avatar van Amberke2016

Amberke2016

Mooi tienerfilmpje, maar verder moet je er niet veel achter zoeken. Vroeg mij wel af of Hero Fiennes een spraakgebrek heeft. Dat was wel storend voor de zogenaamde stoere jongen.