ad

Met onder meer: Octavia Spencer, Melissa McCarthy en Jason Bateman

Releasedatum: 9 april 2021

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Thunder Force

"Newly super. Almost heroes."

De wereld wordt geterroriseerd door superschurken. Gelukkig is er een wetenschapper, Emily, die een goedje heeft ontwikkeld om zelf ook superkrachten te krijgen. Maar als ze haar beste vriendin Lydia per ongeluk voorziet van het goedje, ontstaat er een bijzondere nieuwe superheld.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van boemboem27

boemboem27

Niemendalletje,nergens echt spannend of komisch.

Kijk m maar met zak chips en een biertje.

En daarna maar vergeten.

2 sterren meer echt niet.

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Toch erg gedurfd om toch zoiets dat van te voren al ingeschat kan worden als een vliegramp, een orkaan over een zwaar bevolkt gebied uit te gaan brengen. Lef tot op het bot, maar wat schiet je ermee op.

Netnietflix vervuiling, kwantiteit boven kwaliteit is duidelijk baas. Leuk voor het huwelijkskoppeltje dat ze toch steeds een zakje met duiten krijgen om dit soort prentjes in elkaar te mogen flansen. Houd ze bezig.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Mr. Chiel schreef:

Tuurlijk is dat 'toegestaan, het is niet mijn 2 uur dat ik weggooi. Ik zet het gewoon af is als het slecht is, of niet grappig, of er niet uit ziet. Het leven is me te kort om bewust niet leuke of goede films te kijken. Ik wou dat daar zelf eerder achter was gekomen, dan had ik Jaws 4 of Epic Movie overgeslagen

En bij zo'n film (of Mr Bean, Nutty professor of American Pie enz.) weer je na 10 minuten toch wel aardig wat te verwachten

Maar niet iedereen is zo. Moviemeter zou geen reet aan zijn als niemand meer kritisch mag zijn he.

avatar van umbra

umbra

• 2054 berichten

Mr. Chiel tuurlijk mijd je bepaalde soort films gewoon en gun je deze geen kijkmoment. Ik heb dit bij het rondneuzen nr deze regisseur, ene Falcone, zal dan zelden iets kijken met hem in de regisseurstoel. Om dan nog mr te zwijgen over die McCarthy . Ieder kent wel zijn favo genres, maar in mn favo genre horror/thriller kom ik msschn nog wel de meeste bagger tegen, puur omdat ze hier aan de lopende band opstaan. Ik keek/kijk heel veel rioolcinema, uit de 70s nzo das vaak zo slecht, mr wel wtf gevoel, hoe komen ze er op...heb ik weer leute mee. Terwijl deze Thunder Force gewoon ongemakkelijk, irritant slecht aanvoelt... als mislukt, zeker ano 2021. Maar ieder zn goesting.

avatar van John Milton

John Milton

Thanks. deze 2 pagina's kunnen worden aangewend als grondig vooronderzoek en argumentatie dat ik dit niet hoef te kijken. Sorry Miss Milton, you're on your own.

avatar van Shinobi

Shinobi

Door dit soort onzinfilms van Netflix heb ik afgelopen vrijdag spontaan mijn abonnement beëindigd. De film heb ik uiteraard niet gezien, want de vele negatieve berichten zeggen meer dan genoeg.

avatar van Bakshi

Bakshi

Vrijwel alles is slecht aan deze film. Zelfs de ondertiteling.

avatar van umbra

umbra

• 2054 berichten

Mr. Chiel bij deze heb ik hem ook halverwege uitgezet... soms zie ik gedrochten nog uit tot het eind... vooral in het horrorgenre dan, maar dit was indd té pijnlijk en iets in mij zé, stop nu!

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

• 2059 stemmen

umbra schreef:

Bij horror ik ook het vaakst! Willy's Wonderland met Nicolas Cage laatst, zo niet grappig of spannend of eng.

avatar van bjerik76

bjerik76

wat een teleurstellend acteerwerk op (wederom weer) Melissa Mc Carthy na, die de film tevergeefs probeert te redden.

Ik vond Octavia Spencer wel overkomen alsof dit haar 1e acteerwerkje was, wat een tegenvaller.

Erg jammer allemaal, maar ook het verhaal op zich was eigenlijk al slecht.

Moest dit een komische X-man versie voorstellen ?

avatar van weerwolf79

weerwolf79

Dit is werkelijk waar de slechtste film die ik ooit gezien heb. Zeer slecht acteerwerk, zeer slecht en vooral teveel gejat verhaal, slechte humor die veel te geforceerd is.