ad

Geregisseerd door: Hallvard Bræin

Met onder meer: Anders Baasmo Christiansen, Sven Nordin en Otto Jespersen

Oorspronkelijke taal: Noors

Over Børning 3

"From The Trolls' Path to Nürburgring"

Roy staat op het punt om te trouwen, maar vlak voor het ja-woord onthult één van zijn gasten, Sylvia, dat zij en Roy ooit iets hadden. Dat is reden voor Roy’s aanstaande echtgenote om het huwelijk af te blazen. Wanneer Sylvia Roy vervolgens uitdaagt tot een grote race op het racecircuit Nürburgring, gaat hij deze uitdaging aan. Hij is vastbesloten te winnen en wil absoluut zijn vrouw terugkrijgen. Lukt hem dat?

imageimageimageimage

schumacher schreef:

Nie mijn ding.

Afgezet ook.

Waarom stem je dan

Als je hem halverwege afzet?

avatar van Kondoro

Kondoro

• 1931 stemmen

Ongeldige stem!

avatar van Berthil

Berthil

Het zal vast wereldberoemd zijn in Noorwegen want al deel drie. Kreeg een beetje Herbie gevoel bij de film, niet mijn ding. Had al zoiets verwacht maar toch gekeken want Trollstigen en de NRing zit in de film en dat was leuk om terug te zien.

avatar van Martijnnn

Martijnnn

Het is een komedie film en als die grappig is, is hij voor mij al grotendeels geslaagd. Dat de rest dan niet zoveel voorstelt en dat het zonde is dat er zoveel cgi in zit neem ik dan maar voor lief. Het helpt ook denk ik wel als je een autoliefhebber bent.

De humor is gevarieerd, van flauwe grapjes tot situatiehumor, ik heb goed gelachen.