• 8.561.623 stemmen

Met onder meer: Anders Baasmo Christiansen, Otto Jespersen en Sven Nordin

Oorspronkelijke taal: Noors

• HBO Max Bekijk via HBO Max

Plot Børning 2

Roy Gundersen heeft twee jaar in de gevangenis gezeten wegens deelname aan een illegale straatrace. Wanneer hij vrijkomt zit hij volledig aan de grond, maar is vastbesloten om zijn leven weer op de rails te krijgen. In een poging om zijn leven te beteren en een goed rolmodel voor zijn dochter Nina te zijn, gaat hij werken bij een tankstation. Roy's vriendin organiseert een "uit de gevangenis" feestje voor hem, waar ook een aantal van zijn oude race vijanden verschijnen. Ze dagen hem uit voor een nieuwe race, maar Roy weigert. Maar wanneer Nina in de problemen komt met haar vriend Charlie, wordt Roy alsnog terug in zijn oude leven gedwongen.

imageimageimageimageimage

avatar van dennislive

dennislive

Afgezet. Geen humor, vervelende dialogen en de achtervolgings-scenes zijn ronduit saai en niet spectaculair. Zonde van mijn tijd.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2054 berichten

Ik heb gisteravond dit 2e deel van de trilogie gezien en heeft niet de kwaliteit als deel 1, maar is zeker amusant en en heb mij er prima mee vermaakt.