A California Christmas (2020)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Shaun Paul Piccinino
met Lauren Swickard, Josh Swickard en Ali Afshar

Joseph is de zoon van een rijke vastgoedhandelaar, die vanwege zijn wilde levensstijl alles dreigt te verliezen. Hij krijgt nog een laatste kans en wordt naar Californië gestuurd om daar een ranch op te kopen om ruimte te maken voor een nieuwe loods. Hij doet alsof hij een boerenknecht is om de hardwerkende eigenares ervan te overtuigen haar land voor Kerstmis te verkopen, maar dat wordt ingewikkeld als hij verliefd op haar wordt.

avatar van b00ts
Dertien in een dozijn.