• 8.294.841 stemmen

Geregisseerd door: Reginald Hudlin

Met onder meer: Jay Reeves, Luke Tennie en Matthew Glave

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Safety

"Safety" vertelt het verhaal van Ray-Ray McElrathbey, een eerstejaars student die football speelt op de Clemson University. Als hij te horen krijgt dat zijn gezinsleven thuis te onstabiel is geworden, en dat deze omstandigheden consequenties meebrengen voor zijn jongere broer, besluit hij hem in het geheim op de universiteit op te voeden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Fahmarr McElrathbey

Stephanie Soltero

avatar van Waku

Waku

Mooi verhaal over broederliefde en loyaliteit verpakt in een feel good film.

Sommige scenes zijn wat kinderachtig en ik was niet al te enthousiast over de acteer kwaliteiten van Thaddeux J. Mixson als het ventje Fahmar. Maar "Safety" ademt ook veel positieve energie uit.

En zo blijft dit waargebeurde verhaal 2 uur lang wel aantrekkelijk om naar te kijken.

Net zoals bij meer waargebeurde verhalen komen tijdens de aftiteling de ware personages voorbij.

avatar van schumacher

schumacher

Best een fijne film en ik zie ook graag waargebeurde films.

Heb ik al beter gezien dan dit? Ja. Heb ik al minder goed en veel minder goed gezien, zeker weten.

Ook de acteurs doen het goed, gepaste muziek erbij, ja, het sfeertje zat wel goed in deze film, goed verhaal ook.

Zeker een aanrader deze film.

avatar van jippie2010

jippie2010

Als je je bewust bent dat dit een familiefilm is dan is deze film een aangename verrassing! Mooi verhaal, overtuigend gebracht, geschikt om met het hele gezin te kijken. *3,5