Playhouse (2020)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Fionn Watts en Toby Watts
met William Holstead, Grace Courtney en Helen Mackay

De goddeloze horrorauteur Jack Travis wil dolgraag een nieuw theaterstuk op poten zetten dat zich afspeelt in een Schots kasteel. Tijdens het verblijf in de burcht wordt zijn dochter Bee gekweld door gruwelijke gebeurtenissen. Als ook hijzelf getuige is van bovennatuurlijke verschijnselen, moet Jack de gevolgen van het schrijven van een macaber toneeltekst onder ogen zien. Kan hij de eeuwige vloek verbreken?