• 11.521 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 29 oktober 2020

Plot Horizon Line

"Fly or die."

Sara en haar ex Jackson zien elkaar na enige tijd terug wanneer ze uitgenodigd worden voor het huwelijk van hun beste vrienden op een tropisch eiland. Wanneer ze als enige passagiers aan boord gaan van een klein vliegtuig, krijgt de piloot plotseling een hartaanval en komen ze terecht in één van de grootste stormen ooit.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

avatar van Boneka

Boneka

Geloofwaardigheid een dikke 0 vermaak een dikke 8. En ja zeker is dan nog niet alles goed maar hij kijkt wel aardig weg. Zijn zo van die filmpjes die best wel leuk zijn gemaakt. Verstand op nul en je hebt 1.5 uur fun. Zowat alles komt naar voren toe tot en met mr Shark en bijna nog Celine Dion op het eind. Het kan allemaal in Horizon Line. Beeld vond ik wat overzadigd zo nu en dan. Had wat strakker gekund maar goed.

Film 3,0

Beeld 3,5

Geluid 4,0

avatar van teigertje

teigertje

• 2096 berichten

De start van de film, vraag je je af zou het wat worden.

Deze film komt wat traag op gang.

Echter verdient deze film zoveel meer credits, naar mate de film vordert, na een half uurtje.

En het vliegtuig in de problemen komt, met de inzittenden.

Als je de film een kans geeft, zal je aangenaam verrast worden.

Wordt hij nagel bijtend, spannend en komen de spelers veel meer tot zijn recht.

Wat een verassende en sublieme razend spannende film met zijn ontwikkelingen.

En met een waanzinnige soundtrack van Silverberg feat. Daniella Mason.

Genieten op het puntje, van je stoel.

avatar van KaiSnipe

KaiSnipe

had een leuke film kunnen zijn, helaas zijn de acteurs niet al te best en is de film soms bijzonder saai, wel een mooie omgeving en de stunts zijn zeker goed gedaan. alleen zijn veel dingen zoals het scenario voorspelbaar en onorigineel. niet echt een aanrader

avatar van Corcicus

Corcicus

Op prime stond 'horror' bij genre, dus ik ben allicht met de verkeerde verwachtingen de film in gegaan. Toen die haai in beeld kwam en dat zonder gevolg bleef, was de teleurstelling totaal. Het eerste half uur van de film herinner ik mij als saai en vervelend. Eenmaal in het vliegtuig, werd het wel gauw beter. De film durft bij momenten zelfs spannend te worden, maar echt beklijvend wordt het nooit in de cockpit. Ik had liever gezien dat die storm een soort gateway was naar een behekst eiland ofzo.

avatar van b00ts

b00ts

Veel slechter wordt er niet gemaakt.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Best een leuke actiefilm. Wel erg veel Fanta natuurlijk.

Maar die meid is wel leuk om naar te kijken. Ze heeft prachtige ogen.

Gewoon verstand op nul en dan is het best te doen.

Verwacht geen hoogstaande dialogen en boeiende plotwendingen.

Het is allemaal best simpel, zelfs voor een actiefilm in deze tijd verwacht je meer.

avatar van lang pee

lang pee

• 1918 berichten

De opzet van het verhaal is niet belachelijk, de uitvoering wel heb ik ergens gelezen, volledig mee eens. Het acteren is middelmatig en sorry een beetje ongeloofwaardig mag, maar dit is er zwaar over, echt onnozel. Bij imbd krijgt hij gemiddeld 4,8, zegt toch wel iets......

avatar van Alathir

Alathir

• 2084 berichten

Horizon Line wilt zich in feite nergens echt onderscheiden en speelt graag met de geloofwaardigheid, maar het is wel vermakelijk dat wel. Ik heb me geen moment verveeld met Uthred en de knappe Allison Williams, dewelke ik beide fijne acteurs vind. Het is waarschijnlijk wel echt onmogelijk om aan een vliegtuigje in volle vlucht langs de buitenkant te gaan hangen. Uthred als spierbundel geef ik nog het voordeel van de twijfel haha, maar Allison ja nee ik denk het toch niet.

avatar van mrklm

mrklm

Airport in een klein vliegtuigje. Sara [Allison Williams] en haar ex-vriend Jackson [Alexander Dreymon] zijn onderweg naar een eiland voor een tropisch huwelijk wanneer hun piloot Freddy [Keith David] plotseling bezwijkt aan een hartaanval. Omdat Sara een paar vlieglessen heeft gehad, lukt het haar om het vliegtuig in de lucht te houden. Maar wie vliegt over de Stille Oceaan, moet vooral goed kunnen navigeren. En landen natuurlijk. Sara en Jackson krijgen enige hulp via de radio van Solomo [Privilege Magezi], maar zijn al gauw op aangewezen op hun eigen inventiviteit. Een dwaas uitgangspunt natuurlijk en allesbehalve geloofwaardig, maar Williams en Dreymon storten zich vol overgave op hun rollen en zorgen in ieder geval voor een zekere hersenloze amusementswaarde.

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

• 2057 stemmen

Ik heb geen moment enige geloofwaardigheid gevoeld tijdens de film. Je komt er mee weg als je een Fantasy film pretendeert te zijn maar als het genre Thriller/Avontuur/Drama is verwacht je toch wel enige realiteit. Ook had ik het eerste half uur het idee dat ik naar een romantische film zat te kijken want het oogde allemaal wel wat zoetsappig. Vervelend om te kijken was de film niet door de schitterende locatie(s) en de chemie tussen de hoofdrolspelers (de acteurs zijn in het echte leven een stelletje sinds de opnames) maar veel heeft Horizon Line niet te bieden. Erg voorspelbaar en zelfs met een flinke korrel zout amper serieus te nemen.

avatar van eempag

eempag

Onzinniger dan dit wordt het niet