ad

Oorspronkelijke taal: Spaans

Releasedatum: 29 januari 2021

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Bajocero

"Escape is not the exit."

Op een afgelegen weg wordt een gevangenentransport op gewelddadige wijze in een hinderlaag gelokt. Martin, de politieagent die achter het stuur zat, overleeft en verschuilt zich achterin bij de gevangenen. De aanvallers willen een van de gevangenen die in de vrachtwagen zit en ze stoppen pas als ze hem eruit hebben.

imageimageimageimageimage

avatar van tjitta

tjitta

Lachwekkend en ongeloofwaardig!

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Aardige actie B-Film die makkelijk wegkijkt en die je ook snel weer vergeet. Leuke avondvuller.

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

Vermakelijk en best spannend. Soms inderdaad wat ongeloofwaardig maar qua sfeer en acteerwerk meer dan redelijk. Tevens een bevredigend einde en mooie locaties. Viel mij zeker niet tegen.

avatar van david bohm

david bohm

Na een redelijk veelbelovend begin met de introductie van de personages ontspint zich een redelijk origineel verhaal maar de plotholes zijn nogal groot. Acteerwerk is heel behoorlijk en het ziet er aardig uit.

Onderhoudend maar goed is anders.

avatar van snarfje5508

snarfje5508

Verrassend goede film die de spanning goed weet vast te houden. Zoals wel vaker bij Spaanse films met goed acteerwerk. Net een tikkie lomper in beeld gebracht. Qua lengte ook precies zoals het moet zijn.

avatar van milan90

milan90

Deze film slaat helemaal nergens op. Je kunt als terrorist geen boeventransport ontregelen en dat de politie een dag later arriveert op de plek des onheils.

avatar van Elchapo

Elchapo

Deed mij denken aan AUSSAULT ON PRECINCT 13,maar dan in een gepantserde boerenwagen....2.5 stars.

• 20888 berichten

Aangename misdaad film doet het goed met een cola en een doos popcorn.

avatar van ASroma

ASroma

Best een prima spaanse misdaad thriller. Wist mij best te bekoren, einde ietwat langdradig.

Deze film neemt 'je moet er niet teveel bij nadenken' wel erg serieus.

De ene ongeloofwaardige scène na de andere. Slaat echt nergens op.

avatar van Luudje10

Luudje10

Gisteravond deze film gezien op Netflix. Wel aardig maar geen topper. De film heeft een goed begin, maar daarna gebeuren er toch wel wat ongeloofwaardige gebeurtenissen. ook een beetje voorspelbaar, maar goed nogmaals redelijke film voor de zondagavond

avatar van RebbelDebbel

RebbelDebbel

Dit vond ik eigenlijk tijdverspilling. Erg ongeloofwaardig allemaal

avatar van DragQueen

DragQueen

Vermakelijke Spaanse productie. Het verhaaltje hangt natuurlijk van ongeloofwaardigheden aan elkaar, maar gelukkig neemt de film zichzelf ook niet te serieus. Verder wordt er aardig geacteerd door de cast, en heeft de film hier en daar wat goede actie en spanning te bieden. Geen topper, maar ook zeker niet dramatisch slecht. 3 Sterren.

avatar van bjerik76

bjerik76

had heel erg spannend kunnen zijn, maar

er zitten wat rauwe / gore scenes in, hier en daar goed geacteerd, maar hier en daar ook weer wat foutjes die opvielen, zo was het binnenin het busje heel erg koud, maar buiten het busje werd gewoon zonder handschoenen en een open jas aan gesleuteld aan het busje.

Later bij de scenes in/onder water was het echt duidelijk weer een zwembad, er was geen plantje, troebelheid of stukje ijs te bekennen, tja, dan is de geloofwaardigheid van die scenes ook weer snel verdwenen.

avatar van cor1946

cor1946

Wat moet je nou vertellen over zo flopfilm. Sloeg nergens op. Niet spannend en slechte acteurs. Weer een flop voor Netflix. En geen polite te bekennen tijdens de aanval op de bus.