Love, Guaranteed (2020)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Mark Steven Johnson
met Rachael Leigh Cook, Heather Graham en Damon Wayans Jr.

De oprechte, hardwerkende advocate Susan heeft te veel pro bono zaken aangenomen. Om haar kleine advocatenkantoor te redden, neemt Susan met tegenzin een goedbetaalde, spraakmakende zaak aan. Nick, een charmante nieuwe cliënt, wil een datingssite aanklagen. Maar Susan en Nick bevinden zich al snel midden in een mediastorm en naarmate de zaak vordert, nemen ook hun gevoelens voor elkaar toe.

avatar van schumacher
Ik zie zo'n films graag maar deze is echt niet goed. Saai, sleepte me helemaal niet mee ook.

Mierzoete flauwekul.
Maar wel vermakelijke flauwekul.
Deze romcom kijkt erg lekker weg met als rode draad de jaren 80 Tiffany hit: " I think we alone now" er door heen.Misschien moet je er voor in de stemming zijn maar ik vond hem erg leuk.

Twee behaaglijke protagonisten zorgen samen voor anderhalf uur gedachteloos, romantisch vermaak. Hoewel voorspelbaar van begin tot einde best leuk om een keer gezien te hebben. Een aangename film, die echter niet lang zal blijven hangen, vermoed ik.

Redelijke romantische komedie waarin een man een rechtzaak begint tegen een online datingsite omdat die beweren dat je de liefde gegarandeerd is bij 1000 dates.
Het verhaal is lekker cheesy en zie je van ver aankomen. Desondanks kijkt het wel lekker weg op de zondagmiddag.

avatar van Mickey b
Netflix productie. Is ook van dat niveau. Geen topper in zijn genre, maar stak ook niet tegen. Er was alleen geen echte klik tussen het would-be-koppel. Lovestory pakte me niet, waardoor het verviel in een doordeweeks romantisch filmpje. Emoties liepen nooit echt hoog op. Alleen de steeds wederkerende soundtrack van de jaren 80-song van Tiffany - ‘I Think We're Alone Now’ gaf me wel een goodfeeling.