• 11.785 nieuwsartikelen

Love, Guaranteed (2020)

Komedie / Romantiek | 90 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Mark Steven Johnson

Met onder meer: Rachael Leigh Cook, Heather Graham en Damon Wayans Jr.

Gesproken taal: Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Love, Guaranteed

De oprechte, hardwerkende advocate Susan heeft te veel pro bono zaken aangenomen. Om haar kleine advocatenkantoor te redden, neemt Susan met tegenzin een goedbetaalde, spraakmakende zaak aan. Nick, een charmante nieuwe cliënt, wil een datingssite aanklagen. Maar Susan en Nick bevinden zich al snel midden in een mediastorm en naarmate de zaak vordert, nemen ook hun gevoelens voor elkaar toe.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van schumacher

schumacher

Ik zie zo'n films graag maar deze is echt niet goed. Saai, sleepte me helemaal niet mee ook.

avatar van Waku

Waku

Mierzoete flauwekul.

Maar wel vermakelijke flauwekul.

Deze romcom kijkt erg lekker weg met als rode draad de jaren 80 Tiffany hit: " I think we alone now" er door heen.Misschien moet je er voor in de stemming zijn maar ik vond hem erg leuk.

BBarbie

Twee behaaglijke protagonisten zorgen samen voor anderhalf uur gedachteloos, romantisch vermaak. Hoewel voorspelbaar van begin tot einde best leuk om een keer gezien te hebben. Een aangename film, die echter niet lang zal blijven hangen, vermoed ik.

Redelijke romantische komedie waarin een man een rechtzaak begint tegen een online datingsite omdat die beweren dat je de liefde gegarandeerd is bij 1000 dates.

Het verhaal is lekker cheesy en zie je van ver aankomen. Desondanks kijkt het wel lekker weg op de zondagmiddag.

avatar van Mickey b

Mickey b

Netflix productie. Is ook van dat niveau. Geen topper in zijn genre, maar stak ook niet tegen. Er was alleen geen echte klik tussen het would-be-koppel. Lovestory pakte me niet, waardoor het verviel in een doordeweeks romantisch filmpje. Emoties liepen nooit echt hoog op. Alleen de steeds wederkerende soundtrack van de jaren 80-song van Tiffany - ‘I Think We're Alone Now’ gaf me wel een goodfeeling.

avatar van blurp194

blurp194

Mierzoete verzameling clichés.

Maarja, Heather Graham speelt mee, en daar ben ik al sinds Twin Peaks fan van. Dus dan toch maar uitgekeken. Op zich spelen Wayans en Cook ook best aardig, al lijken ze samen niet een erg echte klik te hebben. De soundtrack, ehh, nouja, steeds weer Tiffany gaat wel snel vervelen.