The Way I See It (2020)

Documentaire

geregisseerd door Dawn Porter
met Pete Souza, Samantha Power en Ben Rhodes

Pete Souza was tijdens het bewind van Obama de officiële fotograaf van het Witte Huis. Door de vele tijd die hij spendeerde met de president kreeg hij een unieke kijk op de besturing van 's werelds machtigste land. Sinds Trump aan de macht is heeft hij echter geen werk meer en daarom reageert hij regelmatig op diens tweets.

avatar van missl
Mooie foto's naar verder is het een Obama verheerlijking.