Forever in My Heart (2019)

Alternatieve titel: My True Love's Wedding

Ierland
Romantiek

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Merritt Patterson, Jack Turner en Emmet Byrne

Jenna (Merritt Patterson) en Charlie (Jack Turner) vonden de liefde in Ierland, maar hun toekomstdromen dreven hen uit elkaar. Vijf jaar later herenigen ze zich en moet Jenna beslissen waar haar hart thuishoort, thuis of in het Emerald Isle.

Voorspelbaar zoals zo vaak bij dit soort romantische films. Voegt weinig toe aan al die andere romantische films. Suikerzoet met leuke plaatjes van Ierland. De hoofdrolspeelster is nogal Amerkaans opgewekt. De hoofdrolspeler is Engels en wat beter maar goed acteren bij dit soort films is lastig. Niet echt mijn favoriete soort films maar ook niet slecht .Iets minder klef zou ook wel mogen.