• 8.224.691 stemmen

Genre: Thriller

Oorsprong: Oekraïne / Georgië

Geregisseerd door: Stanislav Kapralov

Met onder meer: Ivanna Sakhno, Alex Hafner en Tinatin Dalakishvili

IMDb beoordeling: 4,4 (980)

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Let It Snow

"They were warned"

Mia gaat met haar verloofde Max snowboarden in een afgelegen Europees oord. Ze sluipen een afgesloten piste op waarna Max spoorloos verdwijnt. Voor Mia wordt het nu een gevecht op leven en dood wanneer ze tot de ontdekking komt dat een gemaskerde moordenaar achter haar aanzit. Tevens moet ze rekening houden met een grote lawine.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Angelo2

Angelo2

Trage niet spannende film die ondanks zijn korte speelduur de aandacht moeilijk weet vast te houden. Als je maar een script hebt voor 45 minuten laat je gewoon alle scenes dubbel zo lang duren. Stop er wat nietszeggende flashbacks tussen en je zit zo aan je 90 minuten. De besneeuwde bergen kunnen een mooie setting zijn maar dat viel hier wat tegen. Nog wel even een verwijzing naar the Shining, een film die zich ook in het daglicht in een besneeuwde omgeving afspeeld. Een krappe 4.

avatar van Elchapo

Elchapo

Aardige film,mooie sneeuw shots in de Georgische bergen.Verhaal is wat voorspelbaar maar ach....3 stars.

avatar van joolstein

joolstein

Deze Oekraïense horrorfilm is een hybride tussen survival-thriller en een kleine slasher-uitbarsting en bezit een aantal intrigerende beelden. Een groot deel van de film zie je hoofdpersonage Mia in de sneeuw strompelen, het levert mooie beelden op van de Kaukasus op. Helaas weet men niet goed of ze de gruwel van barre omstandigheden wil laten komen of van de killer, waardoor de film minder doeltreffend was maar de finale was dan weer wel erg sterk!

avatar van Noodless

Noodless

Een slasher met motief wraak die zich afspeelt in het Kaukasus gebergte levert weinig spanning op, maar wel voldoende vermaak en mooie shots in desolate kille sneeuwlandschappen. De flashbacks zorgen voor geen meerwaarde en halen het tempo uit de film. De eindscène met de sneeuwman is wel geslaagd. 6/10

avatar van Daan258

Daan258

Bijna 90 min aan het kijken hoe een chick rond slentert door de sneeuw

Nee, vond er maar vrij weinig aan.

Trage film die niet spannend wist te worden en het ook zeker niet moet hebben van het verhaal.

avatar van perceived

perceived

'n Horrorfilm uit Oekraïne, geschoten in mooi Georgië. Dat vind ik op z'n minst interessant. De film zelf mag er best zijn. Oogt verzorgd, plot is doorsnee, acteurs zijn redelijk en de locaties zijn mooi. Prima tussendoortje. 6/10*

avatar van DaBaSam

DaBaSam

Wat een waardeloze film... traag, saai..irritant... Verspilde tijd.

avatar van italklaas

italklaas

Een 4 gegeven, maar dat was puur vanwege de mooie bergen en panorama's. Qua acteren was het wat mij betreft echte bagger. Ik zou hem niet aanraden, tenzij je teveel vrije tijd heb en niks anders te doen heb.

avatar van Phantasm

Phantasm

Het was niet echt spectaculair, wordt op den duur toch wel wat eentonig.