ad

Alternatieve titels: Super Me / 超级的我

Oorsprong: China

Geregisseerd door: Zhang Chong

Met onder meer: Darren Wang, Song Jia en Cao Bingkun

IMDb beoordeling: 5,8 (934)

Oorspronkelijke taal: Mandarijn

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Qi Huan Zhi Lv

De eenzame Sang Yu wil het graag maken als scenarioschrijver. Het probleem is dat hij veel geld bij een uitgever heeft geleend, maar al jaren met een writer's block zit. Even goed uitslapen zit er ook niet in, want zodra hij zijn ogen sluit, wordt hij achterna gezeten door een moordlustige demon. Telkens opnieuw wordt hij in mootjes gehakt en aan flarden geschoten. Maar op een nacht ontdekt hij een speciale gave: hij kan objecten uit zijn dromen mee naar het echte leven nemen.

imageimageimageimageimage

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Als ik de trailer zo zie, dan lijkt me dit meer een sf/fantasy in plaats van een drama. Echt heel veel films uit China heb ik nou ook weer niet gezien, maar dit ga ik tzt toch eens kijken als ie op Netflix staat. Je weet maar nooit.

Onderhond

Haha, "drama"

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 1932 berichten

Ik heb zojuist deze SciFi Fantasy film met een romantisch tintje gezien en gespekt met wat actie is deze film best wel amusant om een keer gezien te hebben.