No One Saw a Thing (2019)

Documentaire / Misdaad
258 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Avi Belkin
met Steve Booher, Kirby Goslee en Leona Hayes

'No One Saw a Thing' onderzoekt een onopgeloste en mysterieuze dood in het Amerikaanse Heartland en de effecten van waakzaamheid in het kleine Amerikaanse stadje. De zaak kreeg internationale aandacht in het begin van de jaren tachtig nadat een inwoner was doodgeschoten voor de ogen van bijna 60 inwoners. Deze getuigen ontkennen tot op de dag van vandaag iets te hebben gezien.