To Your Last Death (2019)

Animatie / Horror

geregisseerd door Jason Axinn
met de stemmen van Morena Baccarin, Ray Wise en Dani Lennon

Miriam Dekalb is de enige overlevende van een brute aanval. Haar broers en zus hadden minder geluk. Miriam krijgt de kans om de nacht van de aanval vanaf het begin opnieuw te beleven. Gewapend met de voorkennis van de gebeurtenissen gaat ze de strijd aan. Natuurlijk is er altijd nog de kans dat Miriam krankzinnig is en iedereen zelf heeft vermoord.

avatar van Drifter
Tsja, geen Disney animatie als familiefilm. Het is een family misdaad film met een sf aansturing. Het had ook uitgevoerd kunnen worden als een 'gewone' film maar deze keus is ook prima. Het is geen cgi pixar film; het is een echte tekenfilm. Er zitten een aantal leuke elementen in die de film vaart geven. Het verhaal zit goed in elkaar en het einde is aan de ene kant duidelijk maar aan de andere kant invulbaar per kijker. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt.