Malang - Unleash the Madness (2020)

Alternatieve titel: Malang

India
Actie / Romantiek

geregisseerd door Mohit Suri
met Aditya Roy Kapoor, Anil Kapoor en Disha Patani

Advait begeeft zich naar Goa, waar hij de jonge Sara uit Londen ontmoet. Sara is in India om een lijstje met wensen af te werken. Advait en Sara zijn compleet verschillend, maar toch hebben ze samen een leuke tijd. Helaas slaat het noodlot toe. Binnenkort zal alles veranderen.

avatar van Grindhouse62
Ondanks toch wel redelijk wat actie momenten, met als thema wraak is het voornamelijk een romantisch drama. En op zich niet onaardig gedaan, Ik heb mij met deze Bollywood Film niet verveeld, maar heb ze beter gezien. Een 2.5