Rundfunk: Jachterwachter (2020)

Nederland

geregisseerd door Rob Lücker
met Yannick van de Velde, Tom van Kalmthout en Pierre Bokma

De keihard werkende Wachtopzichter (Yannick van de Velde) runt zonder hulp camping HIVO. De komst van de uitgeleefde ex-wereldster Ronnie Bosboom Jr. (Tom van Kalmthout) lijkt een zegen, maar wanneer hij op de vlucht blijkt voor gevaarlijke criminelen, moet het duo er alles aan doen om de camping te redden.

• Vanaf donderdag 11 juni in de bioscoop

Rundfunk oogstte in 2015 en 2016 groot succes met de gelijknamige absurdistische televisieserie die zich afspeelde op een middelbare school. Het duo stopte na twee seizoenen met de serie en maakte vervolgens theatervoorstelling Wachstumsschmerzen waarmee zij de Neerlands Hoop, de theaterprijs voor het meest veelbelovende nieuwe talent, wonnen.

Vanaf 23 april in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

Aparte trailer.
New Kids, Loenatik, 't Schaep, en een beetje Wes Anderson vormgeving in de blender...

avatar van jeroentjuhhhhh
Ziet er inderdaad lekker weird uit! Ga in april naar hun nieuwe theatervoorstelling. De vorige liet in ieder geval genoeg potentie zien.

avatar van BlueJudaskiss
God die trailer. Na hun ontzettend leuke theatervoorstelling wist ik even niet of ik een filmversie leuk zou vinden maar bij die opmerking op het einde van dat kind was ik verkocht

avatar van Kondoro0614
jeroentjuhhhhh schreef:

Ik ga zaterdag!

Ik ben benieuwd naar de film, deze twee gasten krijgen me altijd weer aan het lachen.

Ongeveer eerste film die weer gaat draaien.
Heel spijtig voor de makers, zal NOOIT uit de kosten komen.

Lijkt me wel supergrappig