The Trial of Christine Keeler (2019)

Verenigd Koninkrijk
360 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Andrea Harkin en Leanne Welham
met Sophie Cookson, James Norton en Ellie Bamber

1962, Londen. Christine Keeler is een model uit de middenklasse en treedt regelmatig op in clubs. Ze woont samen met haar vriend Johnny en leidt samen met hem een normaal leven. Christines leven komt op zijn kop te staan als ze te maken krijgt met serieuze beschuldigingen.

• dinsdag om 23:00 uur op TV (BBC First)