ad

Drama | 97 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Tara Miele

Met onder meer: Sienna Miller, Diego Luna en Beth Grant

IMDb beoordeling: 5,8 (861)

Releasedatum: 11 december 2020

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Wander Darkly

"Some stories end with a beginning."

In de nasleep van een auto-ongeluk is Adrienne in een staat van verwarring en bekijkt ze de wereld vanaf een afstand. Toch moet ze haar moeilijke relatie met haar partner Matteo onder ogen zien evenals de toekomst van hun dochtertje. In het bijzonder moeten de volwassenen het hoe en wat van het ongeluk van nader bekijken en begrijpen waar het tussen hen is misgelopen.

imageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van schumacher

schumacher

Best een genietbare film, zie je niet alle dagen ook, zeker de moeite om eens gezien te hebben.

Toch wel een pijnlijke film ook, bbrr, normaal ben ik zo cool en ijzig maar er was toch een moment waar ik zoiets had van fuck zeg. (meer mag ik niet zeggen).

Als je dit in real life moet mee maken, je draagt het heel je leven met je mee.

Hele goeie en sterke film.