Vienna Blood (2019)

Alternatieve titel: Liebermann

Verenigd Koninkrijk / Oostenrijk
Misdaad / Drama
270 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Umut Dag en Robert Dornhelm
met Matthew Beard, Jürgen Maurer en Amelia Bullmore

Max Liebermann is een pientere Engelse student psychologie die in contact komt met inspecteur Oskar Rheinhardt. De politieman rekent op de hulp van de jonge Liebermann in zijn zoektocht naar een wrede seriemoordenaar. De dader lijkt zijn slachtoffers willekeurig uit te kiezen en hij laat overal geheimzinnige symbolen achter. Misschien dat de jonge dokter hulp kan bieden.