One Piece: Sutanpīdo (2019)

Alternatieve titels: One Piece: Stampede | Wan Pīsu Sutanpīdo | ワンピーススタンピード

1 stem

Japan
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Otsuka Takashi
met de stemmen van Mayumi Tanaka, Kazuya Nakai en Akemi Okamura

Tijdens de Pirates Expo "van piraten, voor piraten" gaan piraten over heel de wereld op zoek naar een geheime schat. De schat zou deze keer toebehoord hebben aan niemand minder dan Gol D. Roger en dat trekt wel heel veel piraten aan... Worden Luffy en zijn vrienden de gelukkige vinders van de schat of gaat er toch een ander mee aan de haal?

• Vanaf 12 maart in de bioscoop

Vanaf 12 maart 2020 in de bioscoop (Periscoop Film)