Fin de Siglo (2019)

Argentinië
Drama / Romantiek

geregisseerd door Lucio Castro
met Juan Barberini, Ramon Pujol en Mía Maestro

Ocho is dichter en is op vakantie in Barcelona, waar hij doelloos rondzwerft tussen de toeristen op het strand. Wanneer hij de knappe Javi ontmoet, nodigt hij hem uit in zijn appartement. Na een onenightstand merkt Javi op dat ze elkaar twintig jaar geleden ontmoet hebben, toen ze allebei nog een vriendin hadden.

• Vanaf donderdag 2 juli in de bioscoop

Vanaf mei 2020 in de bioscoop (Arti Film)