Acceleration (2019)

Alternatieve titel: The Driver

Actie

geregisseerd door Michael Merino en Daniel Zirilli
met Sean Patrick Flanery, Dolph Lundgren en Chuck Liddell

Vladik Zorich is een misdaadbaas in Los Angeles die zich bezighoudt met wapen- en mensenhandel, gokken en drugs. Hij wordt verraden door zijn meest vertrouwde medewerker Rhona Zyocki. Vladiks neiging tot macht en geweld drijft hem ertoe de jonge zoon van Rhona te ontvoeren. Om de vrijlating van haar zoon te bewerkstelligen wordt Rhona gedwongen deel te nemen aan de eliminatie van de vijanden van Vladik.

avatar van Bram0108
Dolph Lundgren en Danny Trejo, met dat duo zou je best een geinige actiefilm kunnen maken. Maar het niveau van de trailer en poster is niet zo hoog, het zou wel niet best zijn...

avatar van schumacher
Ik heb veel respect voor Dolph en zie die graag bezig en ook in het echte leven heb ik al gezien dat dat echt nen topkerel is maar wrm speelt die man toch altijd in zo'n rampzalige films mee?
Dolph verdient beter dan dit.
Waarschijnlijk omdat het nog mooi geld opbrengt? Want die mannen hunne levensstijl is fors hoger dan de onze.

Je ziet al vd eerste paar minuten dat dit echt een slechte film is, ik heb nog even verder zitten kijken maar het is echt niet om aan te zien.
Ik kan echt niks positiefs vertellen.
De acteurs zijn echt slecht, het filmen en dialogen en ga zo maar door zijn slecht, niks goeds aan.

Laat deze opzij liggen.