Tutto il Mio Folle Amore (2019)

1 stem

Italië

geregisseerd door Gabriele Salvatores
met Claudio Santamaria, Valeria Golino en Diego Abatantuono

Zestien jaar zijn verstreken sinds de dag dat Vincent werd geboren en die zestien jaar zijn voor niemand gemakkelijk geweest. Niet voor Vincent, en ook niet voor zijn moeder Elena en haar partner Mario, die hem adopteerde. Willi, die zanger wilde worden, is de biologische vader van de jongen. Hij heeft Vincent nog nooit gezien en wil hem op een dag ontmoeten.