Quicksand (2019)

Alternatieve titel: Störst av Allt

Zweden
Misdaad / Drama
274 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Per-Olav Sørensen
met Hanna Ardéhn, Felix Sandman en David Dencik

In een school in Djursholm, in een rijke buurt in de Zweedse hoofdstad Stockholm, vindt een schietpartij plaats in een klas. De studente Maja Norberg belandt in de gevangenis en wordt ondervraagd. Ze wordt onder verdenking gesteld van moord en aanzetting tot moord.

avatar van coendpl
Sterke serie met een goed verhaal. Acteerprestaties ook van hoog niveau, absoluut een aanradert. 3.5* minimaal.

avatar van Elchapo
Geweldige serie,weer een hoogstandje uit zweden.......4 stars.