The King's Man (2021)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Avontuur

geregisseerd door Matthew Vaughn
met Ralph Fiennes, Gemma Arterton en Rhys Ifans

Een verzameling van 's werelds ergste tirannen en criminele meesterbreinen verzamelt zich om een oorlog uit te zetten die miljoenen zal vernietigen. De hoop is gevestigd op één man die tegen de tijd zal moeten racen om ze te stoppen. Het leidt tot de origine van de eerste onafhankelijke inlichtingendienst, 'The King's Man'.

• Vanaf 10 februari 2021 in de bioscoop

avatar van Ajax&Litmanen1
In Film > Nieuws > The King's Man (Kingsman prequel) (2020):

'Kingsman 3' in november 2019!! | Filmtotaal filmnieuws

avatar van Thorongil
Geen Eggsy in Kingsman 3.
RIP deze film.

avatar van Bennie1112
Thorongil waar heb je dit gevonden? Als dit waar is kunnen ze net zo goed stoppen.

avatar van Bennie1112
Zoals hij er over praatte gok ik op een prequel met Colin Firth's personage.

De film heet nu The King's Man.
Het betreft inderdaad een prequel.

Vanaf 13 februari 2020 in de bioscoop (The Walt Disney Company Benelux / 20th Century Fox)
EDIT: release verplaatst naar 17 september 2020
EDIT 2: release verplaatst naar 10 februari 2021

avatar van Thorongil
Oh ja was sceptisch tegenover deze film, maar de trailer heeft me overtuigd.

avatar van Duke Nukem
De eerste Kingsman vond ik maar niets, de tweede heb ik wijselijk aan me laten voorbijgaan maar dit derde deel lijkt me wel leuk.

avatar van Kondoro0614
Heerlijke trailer, laat maar komen! Vette franchise!

avatar van Ajax&Litmanen1
Releasedatum The King's Man uitgesteld! | Superguide

Komt nu pas 26 februari 2021 uit.

Fuck dit.

avatar van catdog
Net als je denkt dat dingen weer volgens schema gaat lopen na het "start-sein" van The New Mutants en Tenet...

Een disneyfilm
Dat word disney+ en 30 euro.