• 8.345.575 stemmen

Geregisseerd door: Matthew Vaughn

Met onder meer: Ralph Fiennes, Gemma Arterton en Rhys Ifans

Releasedatum: 15 januari 2022

Plot The King's Man

"Witness the bloody origin."

Een verzameling van 's werelds ergste tirannen en criminele meesterbreinen verzamelt zich om een oorlog uit te zetten die miljoenen zal vernietigen. De hoop is gevestigd op één man die tegen de tijd zal moeten racen om ze te stoppen. Het leidt tot de origine van de eerste onafhankelijke inlichtingendienst, 'The King's Man'.

imageimageimageimageimageimageimageimage

In Film > Nieuws > The King's Man (Kingsman prequel) (2020):

'Kingsman 3' in november 2019!! | Filmtotaal filmnieuws

avatar van Thorongil

Thorongil

Geen Eggsy in Kingsman 3.

RIP deze film.

avatar van Bennie1112

Bennie1112

Thorongil waar heb je dit gevonden? Als dit waar is kunnen ze net zo goed stoppen.

avatar van Bennie1112

Bennie1112

Zoals hij er over praatte gok ik op een prequel met Colin Firth's personage.

kappeuter (crew films)

De film heet nu The King's Man.

Het betreft inderdaad een prequel.

kappeuter (crew films)

Vanaf 13 februari 2020 in de bioscoop (The Walt Disney Company Benelux / 20th Century Fox)

EDIT: release verplaatst naar 17 september 2020

• 2044 stemmen

??

avatar van Thorongil

Thorongil

Oh ja was sceptisch tegenover deze film, maar de trailer heeft me overtuigd.

avatar van Shadowed

Shadowed

Leuk!

Duke Nukem

De eerste Kingsman vond ik maar niets, de tweede heb ik wijselijk aan me laten voorbijgaan maar dit derde deel lijkt me wel leuk.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2044 stemmen

Heerlijke trailer, laat maar komen! Vette franchise!

Releasedatum The King's Man uitgesteld! | Superguide

Komt nu pas 26 februari 2021 uit.

Fuck dit.

avatar van catdog

catdog

Net als je denkt dat dingen weer volgens schema gaat lopen na het "start-sein" van The New Mutants en Tenet...

avatar van bart007bond

bart007bond

Een disneyfilm

Dat word disney+ en 30 euro.

Duke Nukem

En nu blijkbaar pas in januari 2022.

Duke Nukem schreef:

En nu blijkbaar pas in januari 2022.

Da's toch al binnen enkele weken?

Niet dat mijn interesse gigantisch is, maar het is wel een vermakelijke franchise.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Da's toch al binnen enkele weken?

Juist, maar dat is toch een jaar later dan jij had verwacht? En blijkbaar werd er in 2018 al over de komst van deze film gepraat. Ik ben persoonlijk niet zo gek op deze franchise, maar de trailer van deze film met onder meer Rasputin ziet er toch wel heel amusant uit.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Dit 3e deel is een prequel op de vorige delen, helemaal terug naar de oorsprong van The Kingsman. Dat betekend dus een hele andere cast, maar de toon blijft wel hetzelfde. Gelukkig kan de film ook nu weer rekenen op een indrukwekkende cast. De figuren zijn wat minder kleurrijk dan de vorige films, met uitzondering van Rasputin. Het verhaal is wel beter en er is voldoende avontuur. En los van het fantasiegedeelte, geeft dit wel een duidelijk beeld van de eerste wereldoorlog. Het mocht af en toe nog iets grootser en over de top, maar al bij al is dit wat mij betreft het beste deel uit de reeks. De vorige films waren eerder James Bond parodieën, terwijl het hier veel meer op zichzelf staat.

avatar van HorrorFan007

HorrorFan007

Mwa

Hij was niet goed niet slecht , maar ik vond hem onnodig langdradig tot op het saaie af. Sommige personages waren mijn smaake niet

Raspoetin was zwaar overdreven

Hij is beter dan Kingsman 2 maar veeel slechter dan de eerste kingsman.

En het ridicuul einde heeft deze film bij mij de das omgedaan.

avatar van Sergio Leone

Sergio Leone

Moeizaam.

Een jaar of 10 geleden leek Matthew Vaughn mij een interessante regisseur. Dat is hij nog steeds wel, maar het kost me steeds meer moeite om geïnteresseerd te blijven in zijn volgende projecten, te meer hij zich ook verbonden lijkt te hebben aan z'n eigen filmreeks.

Met The King's Man kiest hij voor een prequel op zijn laatste 2 films. Ik ben niet de grootste fan van Kingsmen, integendeel, maar met deze prequel kon men wel alle kanten op. En hoewel ik de situering best interessant vind, gaat de film effectief alle kanten op. Dat is vrij letterlijk te nemen. Het verhaaltje is dan wel gemakkelijk te volgen, de film slingert heen en weer. Van slapstick tot wat harder geweld, tot wat drama en terug. De focus ligt op verschillende personages, zonder dat daarbij ook maar eentje van goed uitkomt. De fun van een hoop scènes ontgaat me. De actie doet wederom plastic en fake aan.

Ralph Fiennes is een veilige opvolger voor Colin Firth en doet exact wat je van hem kan verwachten. Ook de rest van de cast is wat gelijkaardig uitgekozen. De film lijkt op z'n voorgangers. Voor sommigen zal dat positief nieuws zijn, voor mij niet zo.