Hands on a Hardbody: The Documentary (1997)

Alternatieve titel: Hands on a Hard Body

Documentaire

geregisseerd door S.R. Bindler
met Sid Allen, Brent Baskin en Greg Cox

Vierentwintig deelnemers strijden in een wedstrijd waarin slapeloosheid en uithoudingsvermogen kunnen leiden tot het winnen van een gloednieuwe Nissan Hardbody truck. De laatste persoon die blijft staan met zijn of haar hand op de truck wint. Het lijkt op het eerste gezicht een absurde marketinggimmick, maar de wedstrijd blijkt veel meer te zijn.