Casey Anthony: An American Murder Mystery (2017)

Biografie / Misdaad
126 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Rex Short
met Jeff Ashton, Diane Dimond en Beth Karas

We volgen een onderzoek van de zaak Casey Anthony. De 22-jarige vrouw uit Florida werd beschuldigd van de moord op haar 2-jarige dochter Caylee. Casey begon zich verdacht op te stellen nadat ze de verdwijning van haar dochter wekenlang stil wist te houden en het de oma van Caylee was die na een maand de politie inlichtte. Hoewel Casey zelf volhield niks met de verdwijning te maken te hebben, leek het bewijs anders doen vermoeden. Zo werd het lichaam van Caylee zes maanden later in de buurt van Casey’s huis gevonden.