Dolphin Kick (2019)

Familie / Avontuur

geregisseerd door Philip Marlatt
met Axle McCoy, Tyler Jade Nixon en Travis McCoy

Luke is een 13-jarige jongen die onlangs zijn moeder heeft verloren. Terwijl hij op vakantie is op een tropisch eiland raakt hij bevriend met een speelse dolfijn. Deze dolfijn helpt Luke om met het verlies van zijn moeder om te gaan.

avatar van Alittleromance
Net gezien op Netflix. Doet me denken aan vroeger Flipper. Knap gemaakte film, mooie film met prachtige locatie. Zeer mooie jeugdfilm om met de kinderen te gaan zien.