Oh, Ramona! (2019)

Roemenië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Cristina Jacob
met Bogdan Iancu, Aggy K. Adams en Holly Horne

Andrei is een onhandige tiener. Hij is stilletjes verliefd op zijn verleidelijke, maar koele klasgenote Ramona. Maar op vakantie leert hij de beeldschone hotelreceptioniste Anemona kennen en wordt hij volwassen.

avatar van John Milton
Uiteraard een beetje oneerlijk om alleen af te gaan op de trailer en één review, maar het lijkt inderdaad niet veel soeps. Voor een frisse r-rated comedy, ga dan misschien toch liever Booksmart (2019) kijken, mensen.

Toevallig wilde ik deze maand voor de landenchallenge wel nog een Roemeense film kijken, maar ik houd het toch maar bij Pororoca (2017), denk ik. Niks mis met een oversekst filmpje nu en dan, maar dit lijkt niet een cherry om eruit te pikken.

no pun intended.

avatar van umbra
Zeer flauwe romantische komedie, met het naakt dan nog weggemoffeld door idiote dubbelzinnige zaken. Ok waren 2 hot chicks, das dan het enige positieve aan deze film. Dus 1 ster daarvoor.

John Milton schreef:

Ruikt anders sterk naar dramady ... oftewel niet al te fris

avatar van John Milton
Een frisse dramedie!