Lancaster Skies (2019)

Verenigd Koninkrijk
Oorlog / Drama

geregisseerd door Callum Burn
met Rosa Coduri, Kris Saddler en Jeffrey Mundell

Douglas Miller, een gebroken en eenzame Spitfire-piloot, die de Battle of Britain overleefde, stapt over naar een bommenwerper eenheid, vastbesloten om oorlog te voeren boven de hemel van Nazi-Duitsland. Douglas moet de plaats innemen van een gekoesterde en gerespecteerde piloot van een Lancaster Bomber, die in actie is gesneuveld. Met de vaste bemanning tegen hem waar hij hun vertrouwen moet winnen en zijn verleden overwinnen om de leiderschap te geven die ze zo hard nodig hebben.

• vanaf 19 september te koop op dvd
avatar van schumacher
Echt niks voor mij dit, deed me niks, afgezet.

avatar van bounze
Hier ook nog geen kwartier vol gehouden. Boeide voor geen meter. Eigenlijk was ik al sceptisch aangezien het een Engelse film betreft. Voor mij geen Engelse films meer.