Chicuarotes (2019)

Mexico

geregisseerd door Gael García Bernal
met Dolores Heredia, Daniel Giménez Cacho en Benny Emmanuel

De tieners Cagalera en Moloteco zijn afkomstig van de San Gregorio Atlapulco-wijk in Mexico City. Ze zijn wanhopig op zoek om hun leven in de armoede te ontvluchten en ruiken op een dag hun kans. Ze moeten een lidmaatschap aankopen die hen het recht geeft zich bij de orde van de elektriciens te voegen. Om het geld bijeen te krijgen duiken de vrienden in het criminele wereldje.