Juf Roos Is Jarig (2019)

Nederland
Familie

geregisseerd door Jan-Willem Wit
met Melissa Drost en Jörgen Scholtens

Hiep hiep hoera, Juf Roos is jarig! Natuurlijk organiseert ze een gezellig verjaardagsfeestje en iedereen is uitgenodigd. Om het extra feestelijk te maken versiert de grappige buurjongen Gijs de kleurrijke molen waarin Juf Roos woont. Maar Gijs gebruikt veel te veel ballonnen. Tot hun grote schrik stijgt de molen door de vele ballonnen zomaar op, met Juf Roos en Gijs er nog in...! Ze worden door de vliegende molen meegevoerd op een spannend avontuur over de hele wereld. Zullen ze nog wel op tijd terug zijn om in de klas van Juf Roos te trakteren?

• Vanaf 31 juli in de bioscoop

Vanaf 31 juli in de bioscoop (Just Film Distribution)