Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Betrayed (2018)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Harley Wallen
met Richard Tyson, Billy Wirth en John Savage

De burgemeester van Detroit beëindigt zijn samenwerking met de Russische maffia als jonge vrouwen worden ontvoerd, gedrogeerd en vermoord. De beste detectives (2 vrouwen) worden op de zaak gezet. De Russen ontvoeren vervolgens de volwassen dochter van de burgemeester.

avatar van Left4Dead
Zo wat een zootje. Eerder deze week gezien en echt.... wat is dit een draak.

Het verhaal, tja daar kun je dan nog mee leven als een actie/misdaad. Maar het script is wel zo belabberd.
Daarnaast het ver ondermaatse kunnen van de debuutregisseur, niet om aan te gluren. De cast maakt alle mogelijke positieve reactie dan als laatste wel even vakkundig af, er zou een verbond moeten bestaan tegen zulke gasten. Ach ja.. dan hangt er nog zo'n soundtrack onder.......

Ik duikel met mijn beoordelingen niet snel onder de 2**, maar bij deze gaat het me gemakkelijk af.
1,5**

avatar van Gi-Force
Wat een groot waarderingsverschil tussen imdb en hier.