Bad Police (2019)

Zuid-Korea
Actie / Thriller

geregisseerd door Jeong-beom Lee
met Sun-kyun Lee, Young-yu Lee en Hae-Joon Park

Jo Pil-Ho is een voortvluchtige, corrupte politieagent. Hij verzamelde zwart geld van gangsters en sloot in ruil daarvoor zijn ogen voor illegale activiteiten. Op een dag moet hij noodgedwongen samenwerken met een opstandige tiener om een samenzwering te ontrafelen, voordat het te laat is.

avatar van mcdaktari
Ben wel benieuwd of dit ook weer zo'n goeie Koreaanse thriller is.

avatar van james_cameron
Deze zuid-Koreaanse Netflix original heeft zo zijn momenten, maar de film is te langdradig en onsamenhangend om uiteindelijk echt indruk te maken. Echt spannend of boeiend wil het ook niet worden. Het eersteklas camerawerk en de stijlvolle vormgeving vangen de gebrekkige plot deels op, maar de film is te gewoontjes en heeft te lijden onder een tekort aan aktie en spektakel.

avatar van Grindhouse62
james_cameron schreef:
Helemaal mee eens, heb deze film zojuist uit gekeken Voor mij onder de maat, dus geen voldoende. 2.5