Rim of the World (2019)

Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door McG
met Lynn Collins, Punam Patel en Michael Beach

Het zomerkamp is amper begonnen voor vier jonge tieners - Alex, ZhenZhen, Dariush en Gabriel - wanneer ze merken dat ze grotere problemen hebben dan te leren hoe te kanoën en touwen te beklimmen. Buitenaardse wezens vallen plotseling onze planeet binnen. Alleen op een camping die eens vol zat met mensen, worden de kinderen nu onverwachts een sleutel toevertrouwd die het geheim draagt om de invasie te stoppen. Zonder volwassenen of elektronica om de weg te wijzen, is het duidelijk wat ze moeten doen: samenwerken, hun angsten overwinnen en de wereld redden.