Itsy Bitsy (2019)

Horror / Thriller

geregisseerd door Micah Gallo
met Denise Crosby, Arman Darbo en Chloe Perrin

Kara is een alleenstaande moeder met twee kinderen. Ze verhuist van New York naar het rustige platteland, om er op zoek te gaan naar een andere baan. Walter, een vreemde man, biedt Kara een baan aan. Volgens hem kent haar huis een duistere geschiedenis en ligt er gevaar op de loer.

avatar van DarlingDionne
A for effort, maar wat een B film. Dit soort effecten zouden gewoon strafbaar moeten zijn anno 2019. ?

Maarja, ergens wel goed dat het er zo slecht uitzag, ben als de ☠ voor ??

Wel grappig dat die vrouw van de originele Pet Sematary film erin zat.

avatar van umbra
Wat een gedrocht is me dit sech ? Ik probeer spinnefilms steeds wel, omdat ik arachnofobie heb en dit een extra dimensie geeft n me makkelijk de creeps geeft. Maar deze is zo dramatisch slecht, met enorm veel saaie stukken met da ritueel nzo, slecht acteerwerk, dat ie me niets tot bitter weinig deed. Ook ben ik voorstander van spinnefilms à la arachnophobia, niet de monsterspinnen die gewoon te fake lijken.