My Daddy's in Heaven (2017)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Waymon Boone
met Jenn Gotzon Chandler, Corbin Bernsen en T.C. Stallings

Becca, Adam en hun 5-jarige dochter Acie leiden het perfecte leven tot een tragisch ongeluk een einde maakt aan dat geluk. Overmand door verdriet door de dood van Adam besluit Becca haar dochter bij opa Rick achter te laten en op verhaal te komen bij een oude vriendin. Ze verlaat de familieboerderij en stort zich op aanraden van June enigszins naïef in een leven vol feestjes en alcohol. Het blijkt geen remedie tegen de pijn van haar verlies en resulteert uiteindelijk zelfs in een arrestatie. En dan rest Becca niets anders dan terug te vallen op het geloof dat ze ooit had en de familie die haar zo dierbaar was.