Alien Warfare (2019)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Jeremiah Jones
met Clayton Snyder, David Meadows en Daniel Washington

Een team van Navy SEALs gaat op een geheime missie naar een onderzoekscentrum. Uit dit onderzoekscentrum zijn wetenschappers op mysterieuze wijze verdwenen. De mariniers treffen er een andere levensvorm aan...

avatar van bjerik76
uitgekomen in 2019, maar was al af in 2016, maar bij de eerste minuut lijkt het wel uit de jaren 80, of had ik een 3d bril op moeten zetten om de special effecten wat op te krikken?
helaas, ook bij de eerste "acteurs" blijkt de acteerprestaties erg onder de maat te zijn, en komt het enorm low budget over, op zich ook niet erg, maar probeer het dan ook toch nog wat te laten lijken, en gebruik betere decorstukken i.p.v. kartonnen boekenkasten.

Wat een rampzalige B-film.....

Well, that was painful, 0 out of 10.
Too much wrong with the film, don’t know where to start.

avatar van Vdk_Movie
Zelfs B films zijn beter

sorry, maar waarom kijken jullie naar zo'n film met deze poster en naam? eigen schuld.

avatar van Flavio
Flavio (moderator)
Bericht verwijderd vanwege overtreding gedragsregels.

zero points

Voor één keer is deze film wel leuk om te zien, vooral als je hem bekijkt met zeer weinig verwachtingen.
Want veel stelt hij niet voor.

@Bjerik76, als je goed had gekeken, zag je dat het een deur was, die eruit zag als een boekenkast. De rest van de boeken waren wel degelijk echt )

Verder had ik in eerste instantie het idee dat ik naar een pornofilm zat te kijken, zonder de porno: de ‘gladjakkerige’ bebaarde acteur met z’n enge wimpers en de muziekkeuze... Ik verwachtte elk moment dat er een homo-pornoscene zou volgen. Op zich houd ik wel van slechte B-films, maar deze was werkelijk erbarmelijk.

avatar van AardeWerk
Omg ik kan amper geloven dat ik deze film helemaal gekeken heb. Wat een bagger.

avatar van linxde1
Is dit een beetje om te lachen zo slecht? Of gewoon echt slecht?

avatar van trinco
Bedroefend slechte film.
Een boel vrije tijd door de Corona maar zelfs onder deze omstandigheden is het zonde van de anderhalf uur van je leven die je aan deze bagger verspilt.

avatar van chack
Jeetje wat slecht.

Die alien pakken zijn volgens mij ook gemaakt bij knutselen voor beginners met Corry.

Gewoon een amateur film dit.

avatar van chack
linxde1 schreef:
Is dit een beetje om te lachen zo slecht? Of gewoon echt slecht?

Echt slecht slecht. Om te janken.

avatar van SouthamptonFC
Overslaan. 0 punten