Depraved (2019)

Horror / Thriller

geregisseerd door Larry Fessenden
met David Call, Joshua Leonard en Alex Breaux

Alex laat zijn vriendin Lucy achter na een emotionele nacht. Als hij alleen door de straten loopt, wordt hij plots aangevallen door een onbekend persoon. Wanneer hij weer ontwaakt, komt hij tot de ontdekking dat hij in het lichaam van een ander zit. Wat is er met Alex gebeurd?

avatar van Rickyman
Een aardige horror/thriller met de nadruk op het drama, een moderne versie van het Frankenstein verhaal.
Een fijn indie-filmpje dat wat flauw begon, waarna het steeds sterker werd en uiteindelijk toch nog mooi eindigt. Het verhaal blijft interessant, sfeervol en degelijk neergezet en alles is netjes uitgediept, rustig verteld en niet te langdradig.
Verwacht dus geen flitsende actie of een bloederige horror vol gore.
En is het veel leuker om zonder voorkennis erin te gaan.

avatar van Jake the muss
Film nog niet gezien, maar de beschrijving hierboven klopt toch niet? Lees elders dat het over iemand gaat die van lichaamsdelen een man maakt in een verlaten hut ergens, of heb ik dat mis?

avatar van umbra
Naah echt niet m'n ding, spanningsloze film, irritante personages ook.