Romance Out of the Blue (2015)

Alternatieve titel: 浪漫天降

1 stem

China
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ying Ning
met Xiaotong Guan, Yu Xia en Roy Chiu

Sha Sha is één van de 3.000 vrouwen die zich aangemeld hebben voor een stewardessenopleiding. Tot haar geluk weet zij door te dringen tot de laatste selectieronde, waarin zij door de charmante instructeur Hu en diens strenge collega Bao wordt klaargestoomd voor de baan. Tijdens de opleiding wordt Sha Sha ’s nachts regelmatig overvallen door warrige dromen en fantasieën. Een daarvan betreft haar relatie met een rijke zakenman…

Grappige romcom over de belevenissen van een fruitige, tomboy-achtige stewardess in opleiding. Op zich niks van bijzonders, maar door de aanstekelijke rol van de erg charmante Xianotong Guan hield ik een vrolijk gevoel over aan deze film. En dat is ook wat waard.