The Trap (2019)

geregisseerd door Erik White
met T.I., Mike Epps en Loretta Devine

Een man keert terug naar Atlanta om het in problemen verkerende restaurant van zijn familie nieuw leven in te blazen. Het etablissement wordt uitgebaat door zijn broer en zijn moeder. Met een nieuw recept voor een kipgerecht slaagt hij in zijn opzet. Helaas duiken er ook problemen op.

Heel slechte goedkope comedy over een kok in een zwarte achterbuurt, met zwaar ondergemiddeld toneelspel. Alleen de hoofdrolspeler scoort een magere voldoende, maar voor de rest is 't crap

avatar van Chelsea94
Vervelende film. Onzinnig verhaal dat slecht wordt gebracht, vervelende acteurs. Niet echt de moeite waard.

avatar van Pazmaster
Pretty bad. Een oninteressant verhaaltje gebracht door zeer matige acteurs. Als de humor nou nog leuk was zou ik de tekortkomingen wel door de vingers kunnen zien maar helaas zijn de grappen vrij flauw en wordt het nergens echt grappig.

goeie film, alleen is niet voor mensen zonder gevoel voor humor. Deze film is express op een wat minder professionele manier gefilmd wat hem zo leuk maakt. Als je de humor niet begrijpt dan is het niks voor je. Zeker een aanrader. Er zijn goede acteurs aanwezig zoals T.I. en Mike Epp en het is de hele tijd grappig.

Geen topfilm, maar ik heb mij wel vermaakt.
Mike Epps vind ik ook altijd grappig spelen.
T. I speelt ook wel leuk.